Alla inlägg under juli 2010

Av Kristin - 31 juli 2010 16:15

Har skapat ett album till valparna, där kommer det att uppdateras med nya bilder  någon gång i veckan. Här hittar ni det  ALBUMET

Den här tiken har så fin teckning på ryggen det ser ut som en blomma.

 

  

Av Kristin - 31 juli 2010 09:51

Glory befinner sig i Ransäter . Har precis blivit uppringd och informerad om resultatet.

 Jippi!!

 Hon blev bästa tik med cert + cacib och BIM

Ukl  1   Ukk  1  CK   Btkl  1  Cert (6) och Cacib och BIM.

  

Av Kristin - 30 juli 2010 23:30

Kiss Katinka har testat på agillity än så länge inofficiellt hon är ju inte så gammal än.

  


Så fin med blommor


Flera bilder finns i albumet.

 

Av Kristin - 29 juli 2010 23:45

Doris valpar har kommit . Det blev otroliga 12 valpar .

 6 tikar (5 tigrerade m vita tecken och en  vit m tigrerade tecken )och 6 hanar (5 tigrerade m vita tecken och en vit  m tigrerade tecken.)

Varav 11 levande en  tigrerad hane var döfödd.

Doris är självvalpande precis som sin mamma.

 

  

Av Kristin - 29 juli 2010 11:59

Film på våra Bullar och Dacke (Fralla) som leker.

 

 



Av Kristin - 20 juli 2010 10:14

Jag tror inte att jag haft någon tik som varit så otroligt dräktig som Doris. Jag tycker så synd om henne hon kan knappt röra sig längre och tuttarna nuddar snart marken. Hon blänger argt på mig som om det vore mit fel, men jag säger till henne att det här är resultatet av det roliga som hon och Dacke hade 6 dagar i maj . Och jag är säker på att det just då inte var någon av dem som tänkte på följderna .


Av Kristin - 19 juli 2010 11:34

Äntligen börjar min 3 veckors långa semester.

Har tagit några bilder på Doris mage hon är fruktansvärt tjock . Hon kan knappt röra sig stackarn ligger mest och sover under kylan från Acen.

 

 

 

  

11 dagar kvar  

 

Lite andra bilder från morgonens rastning

 

Alice

  Tiger

   Glen , Lova och Tiger

    Glen och Dacke

 

 Saga

    Nicke

 

  

Tila som försöker få i gång Tiger 

 

 

 

 

 Tila

  Alice Tiger Lova och Glen

 

 

Nicke Alice Tiger Lova och Glen

  Glen och Tiger

 

 

 

Sagas Morgonrullning (Något som Saga alltid gör varje morgon )

Av Kristin - 17 juli 2010 13:38

GRATTIS till Glory

 

som fått sitt 5e cert och blev

 

 

BIM i Alfta idag.

 

     

 

    

Presentation

Denna Blogg tillhör min hemsida www.tornlundas.se
Vi finns även på facebook https://www.facebook.com/kennel.tornlundas

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards