Alla inlägg den 26 december 2014

Av Kristin - 26 december 2014 12:00

Jag har fått tillbaka Candy . Candy såldes till en familj i stockholm . Köpet var  planerat i förväg och den 21 dec flyttade Candy presis som sina syskon. På annandagen får jag ett samtal från familjens pappa att detta inte fungerade och han frågade om jag kunde köpa tillbaka Candy ? det gjorde jag självklart . Candy hade tingats bort till familjen några veckor innan leverans och desto närmare leverans vi kom desto mer ångrade jag  att jag tingat bort henne.  Hon var en valp som jag absolut kunde tänka mig att spara. Både för sitt utseende och sitt sätt att vara. jag Så när jag fick samtalet var jag både glad och ledsen. Glad för att jag skulle få tillbaka henne men samtidigt ledsen för att jag inte kände av när familjen var här att det inte skulle fungera.  När pappan till familjen  senare på kvällen står i våran hall med Candy på armen och hon får höra min röst och börjar visa sin glädje över att vara hemma igen så ser jag att hon inte tagit skada av några dagar i stockholm.

           

  





Presentation

Denna Blogg tillhör min hemsida www.tornlundas.se
Vi finns även på facebook https://www.facebook.com/kennel.tornlundas

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards