Alla inlägg under april 2010

Av Kristin - 13 april 2010 14:31

Lova har så mycket spring i benen, men än kommer hon inte ifatt Nicke när de leker sina springlekar.


              

  


Av Kristin - 11 april 2010 09:45

Här kommer en härlig bild på Noni som förvandlats till en vacker dam.



Och grabbarna Diezel och Nisse har fått en egen hemsida.

Titta gärna in hos dem

http://diezel-nisse.dinstudio.se/

 

  

Av Kristin - 10 april 2010 13:16

Har nu sökt tillstånd till att ta in en sheltie valp från Spanien.

Hoppas att det ska gå igenom så att han kan få komma hit om någon månad.

Se så söt han är   han är nu fem veckor.

Mer om honom kommer när allt är klart.

  

Av Kristin - 5 april 2010 15:10

 Har ju för en vecka sedan gjort ultraljud på Saga därför att jag hade svårt att se om Saga var dräktig.  Veterinären var osäker på om det fanns någon valp eller inte . Hon tyckte att jag skulle ställa in mig  på att det inte fanns någon valp då hon såg något som liknade en fosteblåsa men att hon inte hittade något litet hjärta.  Så jag anmälde Saga till utställningen i Västrås i slutet på April . Men nu är jag väldigt osäker på vad jag ska tro ,för jag tycker sagas juver blivit  hängigare än det brukar . 

jag jämför med bilder på Saga i December på utställningen i älvsjö.

    

 Bilder tagna idag


    

Så tråkigt när man inte  vet säkert även fast vi gjort ultraljudet   .

Så nu är det bara och vänta och se . Om det blir någon liten valp eller om det blir utställning.

Alice ska iallafall debutera på sin första utställning i västerås.

Av Kristin - 3 april 2010 14:44

Fick en bild från Elin på två söta påskkärringar .

Det är Glimma och Flame .

  

Av Kristin - 2 april 2010 14:03

Jag önskar alla Törnlunda hundar

och deras mattar och hussar

och alla vänner

en GLAD PÅSK.

                                                  

    

Presentation

Denna Blogg tillhör min hemsida www.tornlundas.se
Vi finns även på facebook https://www.facebook.com/kennel.tornlundas

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards